torsdag 5 mars 2009

Torsdag 5 Mars 2009

Snart helg igen, skönt skönt! Ska på födelsedagsfest hos en kompis på lördag, om hon hinner bli frisk tills dess. Kommer vara ungefär samma folk som på middagen i fredags. Sen antar jag att det bär ut på stan, var ju aldrig ute förra helgen så kan väl kanske vara dags för det.

Idag ska jag till gymmet och göra fettprocentmätningen, kan bli intressant. Tror det var mellan 21 och 33 % fett som är "normalnivån" för en kvinna. Under 21 % räknas som atletiskt.
Efter det ska jag träffa någon, blir väl soffhäng framför tv: n antar jag, kanske lite matintag också.

Lade i dag till två stycken visdomsord på de jag alltid har framme:
"Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du kunnat."
och
"Att erkänna ett misstag är att tilstå att man blivit klokare"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Träffa någon? Hehe, det där lät intressant! ;) Hoppas det blir trevligt i af!

Ja vi får verkligen hoppas att tiden fram till operation går snabbt och att det inte blir några problem sedan. Om man nu ska vara lite negativ, vilka risker finns det? Finns det riska att det inte alls fungerar?
Men vi får ju givetvis hålla tummarna för att det blir bra! Man kan ju inte gå runt och tro det motsatta!

Man tror mina prickar är läkemedelsbiverkan. Antagligen de blodförtunnande sprutorna som man får i benen. Det är väl dem som ligger nära till hands nu. Annars tycker jag (och dem) inte att jag stoppat i mig något konstigt. Men det ska inte vara någon fara så länge alla prover ser bra ut. Så det får man väl lita på ;)

Faktiskt så måste jag säga att jag än så länge gillar sensura bäst. Den tilltalar mig än så länge. Men ska väl inte stänga några dörrar ännu eftersom det finns en hel massa kvar att prova!

Sköt om dig! Kramar