tisdag 17 mars 2009

Kvällen nu

Så var man hemma från boxen, har duschat och ätit kvällsmat. Strax dags för sängen, ska bli skönt att sova!

Passet var skönt och kvällen har varit bra, sträckte mig dock i min högra sida på boxen, men det går säkert över snart.

Det ringde aldrig någon läkare från sjukhuset idag angående röntgen jag gjorde igår. Jag tänker ringa sjukhuset imorgon igen, vill ha svar snarast ju om allt är bra eller inte. Skulle tro att det är ganska viktigt inför IRA operationen att min kropp är frisk och mår bra, och inte har krånglande lunga, så är ganska angelägen att få något sorts svar på hur det ser ut.

Men nu ska jag ta och byta stomibandaget, tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen blir det sängen!

1 kommentar:

Nillano sa...

Hoppas du får tag på läkarna imorgon, sov gott vännen! Kramar till dig!