måndag 30 mars 2009

Måndag 30 Mars - Självförtroende

Jepp, var inte här igår, jag vet. Men hade ingen lust att blogga.

Festen i lördags var mycket lyckad! Hade kanonkul! I går städade vi i lokalen, åt pizza och lagade lasange. Det var söndagen i stora drag.

Känner att jag är väldigt törstig, skulle nog ha tagit en resorb i morse, får göra det när jag kommer hem istället! Vätske/saltnivån kan ju bli lite knepig när man festar. Får inte glömma att ta med mig resorben till Sälen, kan behövas med allt partajande som kommer bli där!

Ni uppmärksamma ser att jag gjort en liten justering i bloggrubriken. Ni kan tycka vad ni vill om detta, att jag är dryg, och tror att jag är något kanske? Kan tilläggas att jag inte är det minsta dryg (förutom på ett ironisk sätt ibland) och visst är jag något. Jag är en stark, vacker underbar människa, och det är ni också!!! Man MÅSTE inse sitt värde, hur ska annars andra kunna göra det?

ÄLSKA DIG SJÄLV!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Bra skrivet gumman! Kramar

Nillano sa...

Har funderat och skulle vilja ha nått i stil med det du har med... alltså text med självförtroende spglat utåt...
Funderar och funderar :)
Hur är din dag?
Kramar