onsdag 4 mars 2009

Onsdag 4 Mars 2009

Blev dåligt med uppdateringar igår, var mer eller mindre fullt upp hela dagen. Arbetsdagen svischade förbi fort, och sedan gick jag och tränade efter jobbet (blev 40 min på trappmaskinen + 15 min på crosstrainern), kom hem och duschade, var klar lagom till Desperate Housewifes. Kollade ett par minuter på det, då ringde telefonen, tjötade till cirka kl.22.20 och då var det dags att krypa till kojs.

Vaknade i natt och hade ont i magen igen, en värre med skarp smärta denna gången. Lyckades somna om, vaknade igen och smärtan var då borta, trodde nästan att jag hade drömt. När klockan ringde så var smörtan dock tillbaka och var ingen chans att jag skulle kunna jobba i det tillståndet. Det hann gå många tankar genom huvudet, dyrt med ännu en karensdag - har inte tid att vara borta från jobbet - ska jag behöva bli inlagd igen? - tänk så måste de öppna magen - kan de inte då lika väl göra min IRA operation?

Bestämde mig för att somna om och se om det skulle gå över, vilket det gjorde. Gick upp kl.08 ringde och meddelade chefen att jag skulle bli sen och att de var tvungna att omdirigera min telefon på telefontiden.

1 kommentar:

Nillano sa...

Urs vilken natt =(
Hoppas du känner dig lite bättre nu?!
Jag fick också telefonsamtal igår :D Fick du av någon? :P
Kramar