tisdag 10 mars 2009

Ny mobil

Så, var det dags, nu har jag dödat min älskade Sony Ericsson S500i. Idag så kom dödsstöten, jag tappade den i golvet en gång för mycket. Det lustiga var att jag senast i morse satt och kollade på nya mobiler och abonnemang Jag ska nu ge mig in i vuxenlivet och skaffa abonnemang och överge kontantkortslivet. Efter noga jämförande kom jag fram till att tre (3) hade det mest förmånliga erbjudanden utefter vad jag var ute efter. Valde mellan två olika mobiler, hade redan bestämt mig för att jag återigen ville ha en Sony Ericsson med slide lucka, och de som lockade mig var:
Sony Ericsson C905 och Sony Ericsson W595. Men då den förstnämnda skulle generera i förhöjd månadsavgift och därmed bli mycket dyrare och det egentligen inte fanns någon vettig anledning till att jag skulle välja den istället så tog jag den billigare. Mobilen blev då gratis när jag tecknade abonnemanget Kommer dock ta upp till sju arbetsdagar för att få hem telefonen, fört över mitt mobilnummer o.s.v

1 kommentar:

Nillano sa...

Kul med ny mobil, men mindre kul att det var för den andra paja. Vet ju själv hur det är, var ju bara någon vecka sen för mig.
Jag tod den först nämnda hos dig :) Den som du valde är också populär! Hoppas du blir nöjd.
Kram