måndag 9 mars 2009

Måndag kväll

Kvällen blev inte alls något av vad jag egentligen tänkt, men är nöjd med att vara hemma och gjort ingenting! Har i och för sig beställt biobiljetter till "Män som hatar kvinnor", ska se en på onsdag. Har hört så mycket gott om den filmen och älskade böckerna så längtar verkligen!

Var sugen på att träna, men kom aldrig iväg till gymmet. Hoppas på att det blir box i morgon, gäller bara att jag har någon att åka dit med, är nämligen på det andra gymmet som inte är på gångavstånd från mig. Tess som jag ska boxas med ska hålla i pumppasset innan så henne kan jag inte åka med, men förhoppningsvis löser jag det på annat sätt. Kommer dock bli lite tufft då mitt flås är askasst, men måste ju tränas upp igen nån gång, lunginflammationen har ju inte gjort mitt flås bättre direkt.

Så nu sitter jag här på soffan och gör typ ingenting, kollar runt lite på internet och så bara.

Har förresten haft lite klåda vid stomiplatten sen igår, funderar på om det kan bero på all träning och att man svettas massa därunder. Var nämligen länge sedan jag hade klåda nu.

1 kommentar:

Nillano sa...

Den filmen har jag hört så mycket om, att den ska vara bra. Vill med se =)