måndag 2 mars 2009

Naturen har haft sin gång

Har inte hunnit ner till apoteket, har varit full rulle på jobbet med möte och grejer. Och nu är magontet i princip borta. Tänkte dock ändå köpa Laktulos eller vad det heter, inte fel att ta ändå, samt att ha hemma. Men får bli efter jobbet då jag ändå ska till apoteket på hemmaplan för att hämta en beställning.

Idag har jag nog tänkt träna igen, antagligen trappmaskinen och kanske lite styrketräning om det inte är fullknökat med folk där. Har faktiskt ingen som alls känning i kroppen efter Bodypumpen igår, måste säga att det gör mig lite besviken. Men får väl lägga på mer vikter till nästa gång då för att verkligen ta i ordentligt, kan ju i så fall minska lite på vikterna en bit in i låten.

I eftermiddag ska jag på möte, är ju ansvarig på min enhet för vårt nya datorprogram, är så kallad pilot, så måste vara med på alla möten som berör detta - som om man inte har fullt upp ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*puh* vilken lättnad att det släppt igen. Men som du säger. kanske inte så dumt att ha laktulos hemma om att i fall. Man vet ju aldrig vad ens mage kan få för sig..
Åh, blir avis när jag läser om din träning. Jag vill med ;) Men det kommer, det kommer...
Kram!

Anonym sa...

Hej...
Jag längtar efter att få börja träna igen. Men vad jag fått höra så är det inte så bra att anstränga sig så mycket medan man äter kortison. Så för min del har ju träning uteblivit... det gäller nog att börja komma igång. har du några tips hur man skulle komma igång med träning? kanske har du bloggat om det tidigare... får nog ta och läsa igenom din blogg nån dag jag har gott om tid :) Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej hej! Du har fått en utmaning på min blogg om du har tid och lust! Ha en bra kväll!