torsdag 12 mars 2009

Torsdag 12 Mars 2009

Dagens första och sista inlägg. Jag har suttit i en bil större delen av dagen, så har inte så mycket att berätta om dagen.

När jag kom in till stan igen efter arbetsdagen gick jag lite i affärer. Köpte ett par stövlar som det var erbjudande på, när jag kom hem så hämtade jag ut några paket; H&M (ska inte behålla något), min nya mobil (men är inte mitt gamla nummer så har ett tillfälligt till den) och boken om "relationer". De andra böckerna som ligger och vänta rpå mig kunde jag inte hämta ut för har inte kvar koden jag behövde, den försvann när mobilen pajade. Men ringde adlibris förut så jag fick den på nytt.

Nu ska jag göra i ordning mig för sängen, är trött trött trött! Men vi hörs i morgon, då är det fredag, vilket betyder snart helg!

1 kommentar:

Nillano sa...

Godmogon, du fick mycket gjort igår =) Skönt.
Tråkigt att inget från hm blev bra.
Hoppas din fredag blir toppen!
Planer för helgen?
Kram