lördag 28 mars 2009

Lördag 28 Mars 2009 - Maskerad

Igår var det extremt lite bloggande. Först jobbade jag, sedan hem och tvätta samt att läsa lite i boken som jag fastnat i. Sedan bar det av till fyspasset (som denna vecka var flyttat från lördag till fredag), var sjukt skönt pass, men ack så jobbigt. Hem för att äta och duscha, iväg till Therese för att planera mer inför dagens maskeradfest som vi anordnar. Kom hem efter kl.23 nån gång, och fick då ta och hämta upp tvätten och sedan stupade jag i säng.

Nu har jag precis ätit frukost, ska göra i ordning mig lite och sedan gå iväg till systembolaget och godisaffären. Lite inköp kvar inför kvällen.

Får se om jag hinner skriva något mer inlägg idag, men om inte så får ni ha en underbar lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hellie! Hur var festen?? Nyfiken! Hoppas den blev precis sådär rolig som ni hoppats på!

Du och Nilla är så himla välkomna hit ner till sommaren! Eller så kommer vi till Götet och våldgästar dig ;)

Hard u hört något om eventuell tid? Hoppas det går snabbt nu så du kan få planera lite. Det krävs allt lite planering med en operation. Det är ju inte gjort i en handvändning precis.

Söndag idag, antar att ni har lite att stå i efter en hård kväll igår?
Själv ska ja ut i solen och traska..passa på när man kan och vädret tillåter.
Sköt om dig så hörs vi snart!! KRAM

Nillano sa...

Hej hej hej, hur var eran lördag, var maskeraden lyckad. Massa kort nu? Är så nyfiken! Kramar på dig!