lördag 21 mars 2009

Lördag 21 Mars 2009

Var på väg att skriva söndag när jag skrev rubriken, men så insåg jag ju att det var lördag, underbart!

Gårdagen var trevlig, men gick på slutet fort utför borde bildligt och bokstavligt, utan att gå in på några detaljer. Sen så har ett tre månaders långt dejtande idag avslutats, så nu är man helt alone igen, men men är väl bara att ge dig upp på hästen igen va?!

Idag har jag tvättat och varit ute i solen på en promenad med Therese. Vi passade på att sätta oss i solen en stund och åt glass, provade den nya Solero glassen, den var god.

Nu sitter jag här hemma och slappar, borde dock städa. Ikväll blir det kebab/pizza och film med Therese.

1 kommentar:

Nillano sa...

Mm är bara upp och hoppa på ryggen igen. Kramar om dig gumman.
Så sugen jag blev på glass nu, men är sugen på allt!
Fått i mig en lite kopp med nyponsopa nu, och det har ännu inte kommit upp.
Låter som en bra lördag för dig.
Jag ska se om det finns nått som går på tven... nån film vore skönt att slö titta på.
Har inte blivit så mycket skrivande på föreläsningen =( Hoppas jag mår bättre imorgon.
Kram