tisdag 17 mars 2009

Tisdag 17 Mars 2009

Har suttit i möte hela förmiddagen, därav den sena uppdateringen.

Blev aldrig någon träning igår kväll, kom hem från stan först kl.19.30 och då bokade jag en soltid istället, har inte vågat sola tidigare då jag inte känt mig helt frisk, bakterier och så mår tydligen gott av solarium så då är det bäst att undvika dem.

Är fortfarande lite tveksam och fundersam på vissa, eller någon, eller så. Vet att det låter kryptiskt, men de som är insatta vet vad jag menar. Men ska boxas ikväll och då får jag kanske lite svar. Ja, insåg själv att det där låter jättekonstigt, men de som förstår gör det.

Blir som sagt 75 minuter box ikväll, ska bli kul! Har fortfarande lite träningsvärk efter lördagens fyspass. Missar dock det som är på lördag, såg dels att det redan är fullbokat, men tror inte heller det är en bra idé att gå bakis och trött på det passet, är jobbigt nog som det är ändå.

Tisdag som det är så arbetar jag sent idag, till kl.18. Men det ska nog rulla på. Har telefontid nu i en timme, sen skulle jag behöva springa ner en snabbis till apoteket och införskaffa lite förnödenheter. Hoppas även på att de ska ringa från sjukhuset och meddela hur det såg ut på CT röntgen på lungan som jag gjorde igår. Tyckte jag haft ovanligt mycket känningar i den idag, men är säkert bara hjärnspöken. I vilket fall vill jag ha ett besked snarast.

1 kommentar:

Nillano sa...

Hoppas kvällen blir bara och gott besked från läkaren. Kramar