fredag 6 mars 2009

Fredag 6 Mars 2009

Jippi hurra vad underbart! Några timmar kvar tills man är ledig ett par dagar! Precis vad jag behöver!

Igår så hann jag inte blogga efter jobbet, kom hem och fixade ett par grejer, duschade, åkte till gymmet och mätte fettet, kom hem, fick besök av någon, gick och käkade kebab och hängde framför tv:n, besöket åkte lagom tills det var dags att stupa i säng. Blev en trevlig kväll i alla fall.

Idag är det jobb, jobb, jobb! En kollega blev plötsligt sjuk så jag får ta två av hennes besök, ska väl ordna sig tror jag. Men blir en lite mer stressig fredag än vad jag hade försökt planera.

Efter jobbet ska jag träna bodypump och eventuellt något mer om jag hinner. Sen ska jag nog träffa Tess och kanske gå på after work om vi hinner, eller så hittar vi kanske på något annat.

T.G.I Friday!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon!! Eller förmiddag för dig kanske ;)
Det är så roligt att läsa i din blogg när det närmar sig helgen för du är en sådan människa som verkligen älskar helgen (vad man kan utläsa av dina inlägg i alla fall)! ;)

Låter som om du och den där "någon" hade en trevlig kväll igår. Mysigt. Det är skönt att ta det lite lugnt, men kan samtidigt förstå att det är frustrerande när det är du som får vänta på honom..

Bajsdoften är något som kommer och går liksom. Vissa dagar, oftast de dagar då det varit lite trixigt vid byte av påse, känns det som om det luktar bajs över allt. Till och med i lägenheten. Ibland undrar man om man dragit in någon hundlort med skorna. Men det är väl en vanesak det med. Inte konstigt man är på helspänn nu i början.

Elsa har en tendens att vräka i sig mat och sedan dricka alldeles för mycket. Och det säger sig själv att det sväller i magen och då vill det bara upp igen. Hon har dessutom en tendens att svälja torrfodret helt. Hon är glupsk och har inte tid att tugga. Så tror det är hon själv som orsakar dessa kräkningar i och med att där inte syns några hårbollar. Inte lätt att vara hungrig..eller uttråkad ;)

Trevligt med after work! Händer det annars något kul i helgen?
Ha det!! kramar

Nillano sa...

Då kommer din fredag gå fort, brukar bli så när det blir mer att göra :D
Hoppas träningen går bra och att ni får en bra utgång.
Längtar verkligen tills jag kan komma till dig och absolut tills du kan komma till mig, så jag kan få lite av dosen utgång, då det är så frustrerande lite här på landet med alla barnfamiljer :P
Många kramar till dig! Tur jag har dig!