söndag 8 mars 2009

Söndag 8 Mars 2009

Sen uppdatering, gick upp vid kl.12.30. Ingen aning varför jag sov så länge, det brukar jag aldrig göra. Kom i sång vid kl.04, som vanligt när jag varit ute, men brukar aldrig sova så länge, men behövde väl det då. Blev lite frukost, surfande och annat. Har tvättid sedan kl.14, men utöver det har det inte blivit så mycket gjort.

Gårdagen var trevlig, det bjöds på god mat, vin, cider och drinkar, men jag tog det ganska lugnt. Sen bar det ut på krogen, jag gick först med kalasgänget en sväng, men bytte sen ställe dit några andra kompisar var. Helt ok utekväll, inte superkul, men inte heller tråkigt.

Nu väntar jag på att tvättmaskinerna ska bli klara så jag kan hänga upp tvätten, sen ska jag iväg en snabbis till gymmet och köra lite på crosstrainern och sen blir det pizza eller kebab med Tess och sen hem till Gossip Girl.

1 kommentar:

Nillano sa...

vi tvättar båda två idag =)
skönt för dig att sova ut!
kram