fredag 16 januari 2009

Trööööött!

Så trött, så trött! Det är jag idag. Känns som om jag går i däck när som helst, tur att det är fredag i alla fall. Just idag känns det väldigt tungt på jobbet, blir så emellanåt när man har ett väldigt ansvarsbetyngt arbete. Det gör att hela denna dagen just nu känns som en riktigt skitdag.

Ska försöka ta mig iväg och träna efter jobbet idag, vore bra för då slipper jag gå upp kl.08 i morgon för att träna, behöver ju sova. Frågan är om jag kommer kunna hålla ögonen öppna när jag väl kommer hem härifrån.

I need to sleep

1 kommentar:

Madde (maddepladder) sa...

I know that feeling! Jag älskade att jobba som mentalskötare, tills jag själv blev sjuk. Det tar så väldans mycket kraft och energi att ha så mycket ansvar om andra människor, det är tufft när man inte är på topp själv...