fredag 23 januari 2009

Helgen välkomnas med öppna armar

Äntligen äntligen äntligen är det fredag! Hade flera gånger igår en känsla av att det var fredag, men det var ju totalt fel. Ska bli så skönt att slappa lite, är så trött! Ska i och för sig på inflyttningsfest tillsammans med Tess hos en tjej som hon känner, som jag aldrig träffat. Så blir med all säkerhet en fest med en massa nya människor. Kan ju bli hur kul som helst!

Jag har nån konstig känsla i kroppen att jag är på väg att bli sjuk igen, känner mig matt och konstig, tycker även min hosta, som inte försvunnit sedan senaste förkylningen, har blivit värre. Att man inte ska få bli frisk innan man blir sjuk igen!

Igår när jag kom hem från jobbet la jag mig och sov med en gång. Gick sedan upp för att träna bodypump, vilket inte kändes något vidare, varenda muskel i kroppen var hur klen som helst (ännu ett tecken på att något i kroppen inte står rätt till). Kom hem från träningen, däckade genast i sängen innan jag ens hann ta mig in i dsuchen. Sov en stund, tvingade mig upp och duschade i svinvarmt vatten. Satt och kollade på handbollen en stund, coh sen blev det sängen igen.

, nu är det dags att jobba!

Inga kommentarer: