måndag 26 januari 2009

Kan man jobba imorgon tro?

Behöver verkligen ta mig till jobbet, har alldeles för mycket att göra! Och i min typ av arbete är det ingen annan som gör det för en när man är borta, högen med saker som måste göras växer istället bara större och större. Jag dör även av tristess av att vara hemma sjuk, är ju så fruktansvärt tråkigt! Hade 38.8 grader förut innan jag tog ett par alvedon och svettades ut skiten, så nu mår jag ju rätt ok.

Men hur ska jag göra i morgon? Ska jag gå till jobbet? Vad mycket lättare det hade varit att bestämma sig om jag vetat exakt hur jag kommer att må i morgon.

Fattar inte varför jag blivit sjuk så mycket och vet inte vad jag ska göra åt det eller om det finns någon bakomliggande anledning som jag kan ta reda på.

Nu får det väl bli läggdags snart, sov ju dock nästan till kl.13 idag så är inte särskilt trött!

Inga kommentarer: