måndag 19 januari 2009

Hur har mina förändringar gått?

Kollade precis på ett gammal inlägg här och såg att jag skrivit att jag skulle försöka göra lite förändringar i mitt liv, med träningen gick det ju sådär till en börja, men var ju för att jag var sjuk. Nu börjar den ju komma igång. Städningen har dock inte alls gått något vidare, så gäller att ta tag den biten, står nämligen fortfarande kvar vid att jag tror jag skulle må bättre om jag lyckades hålla den strukturen.

Insåg att det nog kan vara bra att läsa sina gamla inlägg ibland, så man påminns lite om hur man tidigare tänkt om saker och ting.

Gjorde även idag en "veckans visdomsord" etikett. Så precis som ni kan välja att läsa inlägga om stomi och ulcerös kolit kan ni även välja att se de gamla veckans visdomsord, finns i regel något att ta till sig i dem alla.

Måndag igen alltså, tycker det är måndag hela tiden. Är väl kanske för att det är den dagen man tänker på ofta, mer eller mindre hela helgen då man hela tiden önskar att den var längre bort. Men Nillas inlägg påminner mig om att jag i perioder skulle gjort vad som helst för att gå till jobbet istället fratt ligga hem och vara sjuk/på sjukhus.

1 kommentar:

Nillano sa...

Tror jag också ska försöka blicka tillbaka lite i bloggen, för som du skriver. Man får tillbaka lite av tankarna man hade då. Är nog nyttigt :D
Du kommer få dina förändrigar gjorda, men du har haft lite otur med att vara sjuk nu. Håll ut! Det som ska förändras, springer inte ifrån dig ;)
Jag skulle behöva rensa/tabort ettiketter. Men är svårt när det är typ femhundra inlägg.
Tack för länkningen :) Blev nufiken på filket inlägg det var du syfta på, men gissar att det var dagens "jobb" inlägg.
Hoppas du har det bra och får en trevlig lunch.
Själv får man ju äta och jobba samtidigt. Men bra, då häver man sig ju inte i maten (om det inte ät stressig på jobbet försåss, men är det inte idag)
Kram på dig!