onsdag 28 januari 2009

Tillbaka på jobbet, nret fysiskt i alla fall!

Är på jobbet igen, men känner att det nog hade gjort mig gott att vara hemma mer. Höll ju dock bli tokig hemma, kände verkligen hur arbetet på mitt skrivbord bara hopade sig och snart skulle ramla över mig och begrava mig om jag inte snart tog mig tillbaka till jobbet för att försöka förhindra att högen växer lika fort.

Är ju inte riktig på topp idag, men får i alla fall lite gjort. När jag kommer hem hoppas jag att jag kan uppbåda tillräckligt med energi för att dammsuga lite, sen blir det soffan och duschen för mig. Känner redan hur trött jag kommer vara när jag kommer hem, en jäkla huvudvärken har jag haft turen att få också. Skulle behöva fixa lunch till imorgon också, men matlusten är verkligen inte på topp. Kan kanske koka soppa på en spik, en gnällspik, jag, mig själv.

Inga kommentarer: