tisdag 16 juni 2009

Update: vikten

Är fortfarande på runt 56 kg, går upp och ner lite från dag till dag men ligger rätt stadigt. Fick en komplimang här om dagen ang min kropp, men själv så känner jag att jag väger för lite och är för tunn, 2-4 kg till hade inte gjort någon skada, Särskilt eftersom man aldrig vet när den här jäkla kroppen bestämmer sig för att bråka och då är det risk att man rasar ner i vikt igen, så kan ju vara bra att ha något att ta av. Bör ju gå upp i muskelmassa också snart kan man ju tycka. Träningen går rätt bra, känner mig mer motiverad än på mycket länge och för en gångs skull verkligen utmanar jag mig själv.

Träningen känns just nu viktigare än vanligt, är något av det som får mig att må bättre i all skit som är. Tränigen, familjen och vänner som bryr sig är det som håller mig ovanför ytan i dagsläget. Är emellanåt farligt nära den dock. Får hoppas att det i alla fall inte blir fler inläggningar detta år, fyra stycken mellan januari och maj måste väl räcka va? Och en till tror jag inte att jag klarar av...

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att det känns tungt med vännen. Men ska man se det från en annan sida så är det ju ingen riktig vän om man inte kan reda ut missförstånd? För det var väl det det var?
Jag har skickat ett mail till din msn-adress. Gå in och kika och säg vad du tycker!
Sköt om dig och hoppas att du snart känner dig lite lättare till sinnet.
Kram