lördag 6 juni 2009

Lördag 6 Juni 2009 - Nationaldagen

Var på beachpumpen igår, var hur kul som helst, men tufft, de körde tre extra låtar så biceps, triceps och bröst fick två omgångar var och det kändes!

Sedan bar det iväg ut en sväng med några av de som var med, något jag så här i efterhand kan ångra att jag följde med på, hände lite grejer som gjort att någon jag tycker väldigt mycket om är arg på mig, vilket inte alls känns bra. Känns faktiskt helt åt helvete nu, även om jag inte kan se att jag gjort något fel, men vill inte förlora henne! Fan!

Tänkte cykla hem till min ena bror och hans familj nu, där även min andra bror och hans familj är, måste snacka med nån som inte är inblandad i hela den här röran för ett utomstående perspektiv, innan jag blir tokig. Säger bara: fan!!!

"If I could turn back time"

Inga kommentarer: