onsdag 17 juni 2009

Onsdag 17 Juni 2009

Sitter på jobbet, men vårt datorsystem ligger nere vilket gör det lite svårt att arbeta. Sitter istället och funderar över min (förhoppningsvis) nya lägenhet. Den ska besiktigas nästa vecka och jag ska då vara med. Tänkte ta med mig kamera så jag kan dokumentera hur det ser ut, har så dåligt minne för sånt.

Annars är allt som vanligt, jobbar och tränar, idag blir det bodypump igen. Inte så värst mycket att säga faktiskt. Längtar efter att få ett besked om ifall lägenhetsbytet går igenom, hoppas hoppas!!! Och så längtar jag till 10 juli då jag ska göra min nya tatuering! (aj aj!)

Fick igår veta att en kollega till mig har fått en tufft sjukdomsbesked, vilket får mig att tänka på hur bräckligt livet är och att man måste ta vara på dagen och de människor man har omkring sig.

Inga kommentarer: