onsdag 3 juni 2009

Onsdag 3 Juni 2009

Så arbetar man heltid för tredje dagen irad, har alltså redan klart längre än förra gången. Är dock ritkigt slitsamt, är supertrött. När jag skulle ta mascara i morse kunde jag knappt hålla ögonen öppna, men jag vänjer mig förhoppningsvis snart.

Igår var jag faktiskt och tränade bodypump för första gången sedan IRA-operationen och de sammanlagt 3 senaste inläggningarna. Är rätt klen (inte så konstigt kanske?) men kändes bra! Skönt att vara igång igen.

På fredag ska jag dessutom på ett temapass med bodypump, är beachpump så är då sommarkläder som gäller när man tränar, typ linne, shorts och flipflops. Får se om jag är så modig att jag vågar ta av mig till bikinöverdel, mina ärr skäms jag i alla fall inte för, de har ju räddat mitt liv!

Har är dock lite öm i buken, ungefär nere vid äggstockarna, där jag hade så ont när jag hade den där infektionen i magen efter operationen. Men tänker avvakta då jag mest är öm om trycker och så, får se hur det utvecklas. Skulle kanske vara bra att ta ett crp och se om det är något på gång i kroppen. Får se nästa vecka hur det känns.

Inga kommentarer: