måndag 8 juni 2009

Lite medvind i all skit?

Vet inte om jag berättade att jag hade ett lägenhetsbyte på G för nån vecka sedan, skulle byta min lilla etta på 40 kvadrat utan balkong till en tvåa på 69 kvadrat med balkong - en viss skillnad alltså!!! Tvåan ligger dock inte lika centralt i vår lilla stad, men det får duga!

Är ett par som ska separera och ettan de letar efter är till tjejen i fråga. Hon hittade dock en etta som var lite större än min som hon hellre ville ha, men den personen hade nu tydligen ångrat sig och då är det min lägenhet som står överst på listan. Så imorrn ska vi till bostadsbolaget och fylla i ansökningspapper för byte. Hoppas det går vägen nu! Efter allt som varit detta år så behöver jag lite medvind om jag ska stå ut. Detta har på något sätt varit det tuffaste år någonsin och jag har mått sämre än jag gjort innan, rent psykiskt alltså. Snälla snälla, nu är det väl min tur att någonting går rätt?

Inga kommentarer: