torsdag 4 juni 2009

Torsdag 4 Juni 2009

Så, då har jag äntligen vägt in på 56 kg, eller snarare 56,2. Så bra så bra! har inte längre någon panik över min vikt. Även om det inte skadar att gå upp lite mer så känns det rätt lugnt, tror inte jag kommer stanna här för det är nog inte riktigt naturligt för min kropp utan kommer nog med tiden gå upp 5 kilo till.

Idag ska jag försöka hinna hem från jobbet i såpass tid att jag hinner med att åka med Therese till gymmet. Har dock träningsvärk sedan i tisdags så hade mest tänkt gå på bandet och köra lite crosstrainer, vill bli av med träningsvärken så mycket som möjligt tills imorrn då jag ska på beachpumpen (som jag skrivit om i tidigare inlägg).

Livet i stort känns rätt bra, även om det finns vissa saker jag önskade var annorlunda.
Men det är som det är, inte så mycket jag kan göra åt det.

Per aspera ad astra - Genom svårigheterna mot stjärnorna

Inga kommentarer: