fredag 12 juni 2009

Fredag 12 Juni 2009

T.G.I. Friday (Thank God It´s Friday)
Underbart med fredag, även om det regnar och blåser!
Så har man snart överlevt även denna arbetsveckan! Ikväll har jag tänkt träna bodypump efter jobbet, sen blir det hem och slappa och städa. Har även, äntligen, fått en invite till spotify (tack Madde!) så lär ju greja med det också! Får bara hoppas min supertrötta dator samarbetar så det fungerar.
Igår blev det bodypump efter jobbet, sen lagade jag mat (försökte hitta på någon sorts thaiwok, får se på lunchen hur det blev) och kollade på tv.
Vikten ligger som sagt fortfarande runt 56 kg, verkar som om den vägrar öka nu, hade t.o.m gått ner ett halv kilo idag (visst, det är inte så mycket, men ändå). Tycker ju att nu när jag äter som vanligt och börjat träna så bör jag gå upp, men det kommer väl. Kändes lite konstigt i onsdags när jag var inne i stan och shoppade och köpte storlek 34 eller xs på kläderna, jag som alltid (ja de senaste åren i alla fall) alltid varit en s/m eller 36/38, har ju t.o.m snuddat vid storlek 40 och L ibland. När jag hade stomin köpte jag ju gärna stora läder så det skulle vara bylsigt så den inte syntes Jaja, vi får väl se hur länge jag kan ha mina 34/xs kläder, bäst att passa på att använda dem medan de passar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du frågar. Jag gör gärna ett kort till dig.
När du skrev dopkort tänkte jag direkt rosa..hehe. Men det är ju för att det är så traditionellt till en flicka liksom. Men om du kommer med något färgförslag? Det är ju lite lättare eftersom du känner familjen.
Sen kan man ju välja om man vill ha "mycket" färg genom att köra ton i ton med själva kortet eller hålla kortet vitt och ha färg enbart på själva dekorationen.
Så kom gärna med lite förslag så ska jag nog kunna hitta på något! =)

Madde (maddepladder) sa...

Vassego (enjoy)! När man har Spotify vet man knappt hur man har överlevt utan. :)

Jag har börjat lägga upp mina spellistor på bloggen om det är något jag vill dela med mig av. Kanske ingen annan som bryr sig men jag tycker själv det är kul att tjuvkika in i vad andra lyssnar på.