måndag 8 juni 2009

Måndag 8 Juni 2009

Magen är ok, allt annat är helt åt helvete! Så är det...

Faan också! Kan inget i mitt liv ta och fungera, för en gångs skull!
Nu är det som det är och får väl utgå från det. Dags att bygga upp något nytt och göra nya planer.

Riktigt sugen på att åka iväg också, bara komma bort från allt, Örebro, Gävle och Stockholm ligger farligt till just nu! Men på söndag är det dop så lär ju hålla mig hem då i alla fall.

Måndag är det i alla fall, och jobba ska man ju göra även om jag hellre bara legat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet. Men nu kan jag i alla fall begrava mig i arbetet.

1 kommentar:

Nillano sa...

Låter inte bra att alt är skit =(
Men blir glad av att läsa att Örebro ligger farligt till :)
Du, vännen. Förlåt att jag inte ringde upp igår, hade en konstig dag. Och i lördagskväll var jag ju boarta. Men i eftermiddag? Bara du ringer!
Massa massa kramar!