tisdag 15 september 2009

Tisdag 15 September 2009 - Sovmorgon

Kom hem sent från jobbet igår. Jobbade till kl.16.30, sen satt jag och två kollegor och planerade en rolig grej, som förhoppningsvis ska förverkligas senare i veckan, jag berättar mer då - känns som om jag säger det och det sen inte blir verklighet så kommer jag bli mer besviken för att det inte blir av.

Sen åkte jag ifall till gymmet, bodypumpen började kl.19.10 och höll på en timme. Åkte sedan med en tjej till henne för att hämta hennes gamla tv-bänk som jag fick av henne. Den är en enkel tv-bänk i svart trä, och passar bättre in på stilen jag har tänkt ha i vardagsrummet än den silvriga jag hade innan.

Var hemma strax innan kl.21, ordnade en par smörgåsar att äta, sedan gick jag hem till min ena bror för att hämta mammas hund (hon är i Grekland så vi är alla hundvakter). Gick en kvällspromenad med honom och lämnade honom sedan till min andra brors fru, som skulle ha honom över natten. Klockan var närmare 22 när jag var hemma igen, och du skulle jag duscha och tvätta håret samt laga lunch till jobbet. Var helt sanslöst trött när jag väl satte mig i soffan efter fått detta avklarat, men tror ni jag tog mig i säng så fort som möjligt? Näää, så klart inte! Istället satt jag och kollade på "RoastBerns" och sen fastade jag på Facebook...typiskt mig! Men tog lite sovmorgon, är en av de dagarna i månaden som det går för har inget möte på morgonen denna tisdagen och telefontiden börjar inte förrän efter lunch.

Tisdagar är den jobbigaste dagen på vecka eftersom vi jobbar sent då, men när den väl är gjord känns det som om det går fort!

Hur har er vecka börjat?

Inga kommentarer: