lördag 12 september 2009

Lördag 12 September 2009

Blev en liten sväng ut i går, eller mest förfestande kanske...var på tre olika förfester. Men trevligt var det! Nu sitter jag dock och försöker piggna till för det är dags för veckans femte träningspass, fys!!! Fysen i torsdags var sjukt jobbig och jag anar att det kommer bli samma upplägg idag, så blir tufft! Men jäklar va bra man mår efteråt. Har dessutom tvingat med mig en kompis som inte tränar på mitt gym, ska bli kul att se vad han tycker om passet.

Dags att ge sig av! Ha en underbar lördag!!!

2 kommentarer:

sussi sa...

haha, jag ringde inte men skickade ett sms. han fann mig på fb. upptäckte att han var -89a. haha..

Anonym sa...

Hej! Absolut, jag kan försöka dra med dig på grejor om du är sugen. De i Göteborg verkade helt överlyckliga över att jag erbjöd mig att vara med och engagera mig lite, så vill du också så tror jag de hade hoppat högt av glädje ;)Bara säg till om du vill ha namn och telefonnummer till den kvinna som jag prata med i helgen. Kan även skicka ut lite signaler om att du eventuellt är intresserad, om du vill?
Anna (ungILCOs ordförande) sa i helgen att det är helt ok att varva medlemmar som vill engagera sig i ungILCO, så haka på där vettja. Det är supertrevliga människor, som du säkert redan vet...haha. Vi kan ju se om vi kanske kan åka tillsammans till höstträffen om du är intresserad av att hänga med på den?
Hur mår du annars nu efter operationen?
Sköt om dig! kramar