torsdag 17 september 2009

Dagens träning

Jäklar vad galet! Körde först mitt favoritpass fys, sedan direkt efteråt var det release för nya bodypump programmet. För er som inte är insatt i detta kan jag förklara vad det innebär. Finns ett företag som heter Les Mills som sätter ihop Bodypump programmen (och många andra också, te,x rpm, bodyattack osv). Fyra gånger om året, alltså var tredje månad kommer ett nytt program och detta körs sedan över HELA världen! De skapas i Australien av några på Les Mills som sagt. Och idag var det då alltså premiär för det nya programmet. Jag kunde alltså inte låta bli att vara med för att se vad det denna gång var för musik och hur de olika övningarna var utformade denna gång.

Nu är jag helt galet trött i kroppen - måste ta mig in i duschen så att jag kan gå och lägga mig, För sömn är precis vad min kropp behöver för att återhämta sig.

Innan fyspasset åt jag en underbar swebar från Dalblad´s nutrition - mintchoklad blev smaken, de är sjukt goda!!! Blev även en sådan mellan passen och efteråt blev det en proteindrink. Och så åt jag självklart när jag kom hem. Så kroppen blir förhoppningsvis nöjd med det, trots den hårda träningen - ja, sömn lär den ju som sagt också behöva!

Inga kommentarer: