måndag 28 september 2009

Måndag 28 September 2009

Så var det dags igen, för ännu en ny vecka, nämligen nummer 40 för i år.

Jag skulle ha satt in en hormonspiral imorgon men då hon som skulle göra det blev sjuk så är det bokat till måndag nästa vecka istället. Får erkänna tt jag är något nervös, visst har jag varit med om mycket iniom vården så borde ju vara lugnt, men just underlivet är jag ju inte så van att det grejas med och det känns som att en smärta från det området inte är en så lustig känsla.

Helgen var bra, var middag med vänner på fredagen och middag med andra väner på lördagen, samt en lagon lugn utgång. Blev alldeles lagom med alkohol, och trots att jag var sist ut från stället och hemma först efter kl.04 nån gång så kände jag mig rätt fräsch på söndagen (ja efter att sovit till kl.11 då). Blev faktikst t.o.m av att jag tränade, ett stycke bodypump blev det - var skönt då jag inte kört det på en och en halv vecka, men visst är ryggen fortfarande ett problem känner jag på bennöjen. Får väl helt enkelt skita i att lägga på så mycket vikt där och satsa på de andra övningarna. Benen kan jag ju träna på annat sätt.

Denna vecka bjuder på det vanliga i form av jobb och träning. Sen på lördag blir det roligheter i goda vänners lag, en vän/kollega (en av de jag ska till thailand med) fyller år snart så hon ska ha hem lite folk på lördag. Kommer bli kanoners tror jag!

Nu är det dags för lunch!! Blir kyckling/pastasallad - mums!

Inga kommentarer: