onsdag 23 september 2009

Onsdag 23 September 2009

Vaknademed ont i magen, kändes särskilt mycket när jag stod upp. Avvaktade med att åka till jobbet för att se hur det utvecklades. Händelsen i somras när jag åkte akut in med ambulans låg ju färskt i minnet. Tyckte att det varken blev bättre eller sämre så bestämde mig för att äta frukost, strax efteråt hade jag mer ont. Tänkte att det var lika bra att gå och lägga sig. Låg och sov ett par timmar och tyckte det kändes något bättre när jag vaknade, så då åkte jag till jobbet.

Blev sedan ännu bättre lite senare på dagen, men bestämde ändå att jag inte skulle åka med och fika med vännerna på jobbet, kände inte för att flänga fram och tillbaka till stan när jag ändå haft ont hela dagen. Kände dock först motstånd till att bara åka hem och ta det lugnt, detta trots att jag inte kan minnas en vardag då jag kom hem innan kl.20 har ju varit träning eller något annat varje dag efter jobbet i flera veckor. Men bestämde mig för att jag INTE FICK göra något annat än att åka hem och ta det lugnt.

När jag kom hem la jag mig i sängen och läste, sedan har jag sovit till och från. Gick upp först halv åtta och känner mig faktiskt lite trött i kroppen. Tror jag behövde den här vilan.

Inga kommentarer: