söndag 20 september 2009

Söndag 20 September 2009 - Helgen

Helgen har varit bra. I fredags var jag på Liseberg och såg Håkan Hellström spela, har aldrig sett honom live förut. Vad där med två av de jag ska till Thailand med, samt ett par vänner till dem. På Liseberg mötte jag även upp Sussi, var kul att träffa henne, hade inte sett henne sedan innan hennes IRA operation.

Igår var jag först och tränade, sedan åkte jag in till staden och köpte födelsedagspresent till mamma som fyllde år i fredags. Hon kom hem från Grekland igår och vi ska fira henne idag. På kvällen träffade jag min älskade vän Therese och vi drack lite vin, sedan bar det av ut en sväng på byn.

Idag är det tvätt som gäller, och så passar jag min älskade brorson. Han är såååå söt. För en stund sedan sa han plötsligt: "Jag tycker om dig" - mitt hjärta smälte!! VÄrldens finaste treåring är vad han är!

Inga kommentarer: