måndag 7 september 2009

Måndag 7 September 2009

Så har en ny vecka börjat! Helgen var bra. I lördags var det fest på kvällen och det var riktigt kul, fast jag kunde nog tagit det liiiite lugnare! Att svepa tre shots med Jäger på en gång när man redan är bra i gasen är inget jag rekommenderar, om man inte vill blir totalt dyngrak! Men, men gjort är gjort och försent att ändra på! Kul hade jag i alla fall.

Gårdagens sov jag mer eller mindre bort, sliten som jag var!

Och idag var det jobb igen. Var tufft att gå upp i morse, men nu känns det faktiskt helt ok. Sitter och äter macka och ska strax iväg och träna bodypump. Ska bli skönt, blev ju inte ett enda pumppass på hela förra veckan, så det är ju på tiden.

Hur är det med er som tittar in här då? Tycker ni är fasligt tysta! Jag bits inte, loooovar!

2 kommentarer:

Nillano sa...

Hej!
JO det där med shots känner jag igen men jag körde lördagskvällen, dyng rak blev jag med, haha.
Jo då är bra med mig som titter in här iaf... jag tycker allt jag skriver lite här åt dig ibland... men du är frånvarande hos mig =( kikar du in nått nu förtiden? Kram

Anonym sa...

jag är kvar även om jag inte skriver så ofta /fredrik svensson