fredag 25 september 2009

Fredag 25 September 2009 - UNDERBART MED HELG!!!

Så var det äntligen fredag, igen!

Igår var jag och tränade fys som vanligt på torsdagar. Kändes ok trots mina problem med rygg och knän, tyckte dock att flåset var sämre än någonsin, vilket känns lite konstigt eftersom jag faktiskt kört lite konditionsträning det senaste. Efter varje konditionsstation hade jag väldigt svårt att återfå andan, gick inte att djupandas alls. Vet att jag haft dåligt flås och dålig kondition sedan jag slutade spela handboll, men kändes väl illa igår. Mina tankar går till lugninflammationen jag hade i börja av året och funderar på om jag trots allt fått en påverkan på lungorna.

Jag känner ju fortfarande ave n sorts spänning i vänstra lungan när jag gäspar och försker djupandas. Men enligt läkaren kan det vara så en tid när man haft inflammation i lungsäcken. Får väl avvakta och se....

Idag ska jag in till stan direkt efter jobbet, ska fira en kollega som fyllt 30 år. Blir en grekisk/turisk restaurang vi ska äta på, mums mums!!!

Inga kommentarer: