tisdag 7 april 2009

Tisdag 7 April 2009 - Inläggning

Så var man på sjukhuset, har fått fönsterplatsen i ett två rum, betydligt bättre än förra gången då jag låg på ett fyra rum. Har duschat mig i det äckliga medlet och sitter nu på rummet och har tråkigt.

Saknar redan mina katter därhemma, men mamma tar god hand om dem.
Ja ni, vet inte riktigt vad jag ska säga. Operation imorgon, vid kl.13 troligen, vet inte hur ång tid det tar. Skulle inte behöva ryggmärgsbedövning denna gången i alla fall. Ska säga till kirurgen att jag inte vill "häftas" utan att jag vill att de syr ihop mig, så som de gjorde förra gången. Som jag har förstått det så går de in i samma ärr nu.

Tänkte lagt upp en bild på hur min mage ser ut nu, men det vill tydligen inte fungera. Får väl ta det en annan gång då!

5 kommentarer:

Ina sa...

Hej!

Oj vad jag kan känna med dig nu..Vet ju precis hur du har det!Vill bara önska dig lycka till imorgon,allt kommer gå bra.Tänk så underbart när du vaknar upp och vet att den är nere igen:)Shit vad jag är glad för din skull att det är dags!!!Jag blev också sydd inte häftad,och jag verkar få ett jättefint ärr..Hör av dig när du vill..Om du vill så kan du få min msn adress..
Mvh Ina

Martina sa...

Hej! Brukar kika in på din blogg ibland, men aldrig kommenterat.. Känner "Elsa". Ville bara önska dej lycka till med operation o så, hoppas att du är på benen snart:) Kram!

Nillano sa...

Skönt att du fick fönster plats och att du slapp fyr rum iaf.
man blir aldeles sträv av det där och håret blir svinto.
Förstår du saknar dina kissar, dom håller ställningarna tills du kommer hemmåt igen =)
Kommer tänka på dig massor under dagen imorgon! Så fort du orkar känner att du har krafter till det och vill, så ge mig ett livstäcken :)
Jo dom kommer nog skära i samma ärr, det kan skäras i samma ärr tre gånger (givet vis med undantag åt båda håll, med risk för kommentarer gällande detta av alla möjliga :P)
Vore toppen om dom tog stygn, du vet ju redan vad just jag tycker om agrafferna och vad dom gjorde mig.
Hade varit kul med bild hoppas det funderar nästa gång du testar.
Kramar i massor!

Madde (maddepladder) sa...

Lycka till!!! :)

Kram

sakke sa...

Lycka till, det kommer att gå bra! kramar från Sakke