onsdag 22 april 2009

Har varit en ganska bra dag. Kom till slut ut på byn och köpte då en födelsedagspresent till min brorson och ett linne till mig. Mötte sedan upp Therese för att äta glass, mitt i detta ringer en av mina svägerskor och berättar att de är på väg till lekplatsen i närheten av mig, så jag och Therese går dit och möter upp dem. Jag följer sedan med mina svägerskor och brorson till frisören där min treåriga brorson ska klippa sig för första gången (hos frisören alltså, hans mormor har gjort det innan).

Sen bar det av hem för att vila lite, köpte sedan thaimat till middag (som även räcker till imorrn). Har sedan dess hängt framför tv:n och internet. Nu är det dags för kvällsmat, är rätt hungrig känner jag, men inte särskilt sugen dock. Tycker inte aptiten kommit tillbaka riktigt än.


Mitt nya linne:

1 kommentar:

Nillano sa...

Hej!
Snyggt linne.
Tråkigt att du inte fått tillbaka aptiten än, hoppas den kommer snart.
Hur är det annars med allt?
Kram