fredag 3 april 2009

Lördag 4 April 2009

Jag är så jäkla sliten efter två helt galna utekvällar! Eller igår var jag och Therese snarare på privatfest, men var galet det med! Ikväll blir det partaj igen, sen så bär det av hem imorrn. Måste ta det lite lugnare ikväll, imorgon måste vi ju lämna stugan vid kl.11 eller nåt sånt!

Jag sitter här hemma i stugan medan de andra är i backen, de satt tydligen och åt taco- och pannkakebuffé - lite avundsjuk är jag allt. Är ju grymt fint väder, men finns inte så mycket att göra häromkring där vi bor, inga promenadstråk eller affärer i närheten. Så blir till att sitta här och avundas dem.

3 kommentarer:

Nillano sa...

Tråkigt att det inte fins så mycket att göra. Men du behöver nog vila lite :P
Kram

Anonym sa...

Åh, pannkaksbuffé. Låter ljuvligt gott i mina öron!!
Trist att ni inte har så mycket att göra där i stugan. Men jag hoppas ändå att ni haft några sköna dagar och att du kunnat ladda med energi!
Hoppas att lungan inte ska ställa till det för dig. Borde du inte snart få reda på hur det blir?

Jadu, jag undrar också när sjutton detta ska få ett slut. Minst sagt. Min läkare har inte mycket hopp kvar nu. Som jag skrivit innan i bloggen så är det upp till mig själv med methotrexatbehandling. Han ville gentligen bara sätta mig på kortison för att ta det mest akuta av inflammationen. Så det var lite mitt egna beslut att behandla med cellgifterna. Känns bättre än inget liksom även om det inte är mycket att hänga i granen så att säga..

Fjädrarna åkte i riset i gårkväll och det uppskattades minst sagt av katten. Hon vet ju inte om matte varit snäll och släpat hem det till just henne eller vad jag gjort. Men hon har låtit det vara nu så det är väl bara att ålla tummarna för attd et fortsätter så.. ;)

Kommer du ha dator och internetuppkoppling på sjukhuset nu må tro? Kan du inte lägga till mig på msn?! Hade varit nice att ha dig där och tjöta lite på det viset också! ;)
Hoppas resan hem går bra, misstänker att den är på gång redan...?

Ha en skön söndag! Kramar

maria sa...

Hej!

Ville mest saga lycka till med operationen. Fingers crossed for att allt gar bra! Kram