fredag 3 april 2009

Fredag 3 April 2009 - Trött tjej i Sälen

Så, då var jag tillbaka, har ni saknat mig?

Vill passa på att säga att när man har en blogg så är kommentarerna man får guld värda, så kommentera! Visa gärna att ni läser min blogg genom att säga något, räcker fint med hej!

Befinner mig som sagt i Sälen, sitter i stugan och slöar medan de andra är i backen. Var lite sugen på att testa att åka skidor (Therese har med sig både skidor och bräda så hade kunnat lånat hennes), men då jag verkligen är helkass så känns det dumt att riskera att bryta nåt nu innan operationen. Var ju tio år sedan jag åkte sist och har bara åkt tre gånger i hela mitt liv. Men missar ju en hel del av gemenskapen när jag är i stugan hela dagen. Men idag ska jag besöka de andra i Lindvallen där de åker idag, kan ju sätt mig i solen och läsa lite tänkte jag.

När vi är här så har jag inte tänkt så mycket på operationen, vilket har varit skönt. Kan oroa mig för det när jag kommer hem istället.

Igår sov jag massor och drag två resorb, kände mig lite konstig i kroppen, men kändes bättre efter mycket vätska och vila. Sen så kom de andra tillbaka från backen, då lagade vi tacos och gjorde i ordning oss för utgång. Förfestade sedan lite i stugan (jag och Therese delade på en flaska bubbel) sedan tog vi en taxi till de andra som bor närmare utestället. Där fortsatte festen för att sedan förflyttas till HC, var en vild och galen kväll!

Nu ska jag ta min medicin (asacolsupp) och en glas resorb. Får ju försöka vara så snäll som möjligt mot min kropp innan den ska utsättas för en operation.

1 kommentar:

Nillano sa...

Jag har saknat dig... hoppas jag kommenterat lite iaf, skirver titt som tätt så glömmer :) Men i chatten skrev jag :P
Härligt att du har det bra, det är så det ska vara. Leva ut lite nu innan det blir sjukhuset en tid.
Vilda kvällar, det hör jag det när vi talar via msn :P
Men är bra, go girl!
Är bra att du lever i nutet och på resan. Det som väntar det kommer iaf... man ska inte orasig i förväg.
Njut nu! Många kramar!