måndag 6 april 2009

Måndag 6 April 2009

Jag har varit här väldigt lite det senaste, har både bloggat och läst andra bloggar väldigt lite. Vet inte riktigt varför, har bara blivit så. Tror det handlat om att jag inte velat tänka så mycket på operationen som ska göras på onsdag, har velat skjuta de tankarna och känslorna framför mig.
Nu är det dock snart oundvikligt. Imorgon ska jag vara på sjukhuset kl.09.15 för provtagning och inskrivningsbesök (dvs träffa, kirurg, narkosläkare, sjuksköterska o.s.v.). Sedan blir det inläggning på kvällen och kommer inte åka innan dess. Har en del att fixa här hemma med städning och så men har skjutit upp det, måste ju även packa upp efter Sälen och packa inför imorgon.

Just nu längtar jag mest tillbaka till Sälen, var så jäkla roligt där! Bara ha det kul och inga måsten, det är så det ska vara när man har semester, så var minst sagt lyckat. Skapat en hel del nya roliga minnen som jag ska ha med mig i sjukhussängen när det känns tungt.

3 kommentarer:

Nillano sa...

Förstår det gumman! Vi kan ju ringas lite imorogn en snabbis om du har tid? Jag måste verkligen sova nu.
Tänker på dig, ska du veta!
Känner igen det där med att man vill packa upp och städa innan man läggs in, jag kom hen från tyskland precis när jag las in akut och opererade mig helgen där, Så min väska packades upp en månad senare, mindre kul.
Hoppas du får så mycket du bara hinner klart.
Sov gott sista natten hemma på ett tag. Kramar i massor!

Anonym sa...

Tänker på dig idag och håller tummarna! Hoppas samtalen går bra i dag. Säger som Nilla, förstår att du vill hem och packa upp och dona innan du läggs in.
Vem tar kattvakten nu när du inte är hemma?
Hur länge tror de att du kommer behöva stanna? Går de in i samma ärr som innan eller hur gör man?
Nu ska jag adda dig på msn!
Stora kramar

Anonym sa...

Alla tummar tassar tår och allt vi kan komma över här nere i skåne hålls för dig!! Vet du vilken tid i morgon? Usch, jag känner pirret.
Glöm inte att smörja, smörja och smörja. Det har jag hört att det är A och O!! I häcken alltså...hehe. Silon/inotyol eller liknande. Någon barriär.
Håller tummarna!!! KRAM