fredag 17 april 2009

Fredag 17 April 2009

Har varit rätt seg idag, gick upp vid halv elva och åt frukost, surfade, kolla tv. Sen gick jag ut och satt mig och läste på en bänk i solen utanför min lägenhet i en timme. Gick sedan in och sov i en timme. Nu har jag precis lagat och ätit middag, potatisgratäng och kycklingfilé.

Ska strax hoppa in i duschen, ska iväg till Therese och kolla film ikväll, blir Fellon som jag sett förut, är en jäkligt bra film! Hon kommer hit och hämtar upp mig när hon är klar med träningen. Inatt drömde jag att jag var och tränade, tror ni jag är sugen eller?

Har idag försökt föra schema över mina toabesök, men har missat några. Natten var ungeför som natten innan, sov cirka två timmar mellan toabesöken. Har varit rätt lugnt de senaste timmarna men har däremot haft ont, som magknip, i magen. Har inte tagit någon loperamid idag, får se hur det blir utan, men tänker nog ta en innan jag går och lägger mig.

Provade idag de kläder som jag hämtade igår, paketet från H&M alltså. Kommer behålla ett enkelt vanligt svart baslinne samt ett svart träningslinne. Beslutade mig även för att behålla en bikini. Var egentligen inte den typen av överdel som jag gillar (är förtjust i halterneck, detta var bandeau) men den satt rätt skönt på och jag använder ofta bikinis som bh:r typ på slappa sommardagar och då kan den funka. Färgen var stark turkos.

3 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Är det inte meningen att du ska ta looperamid eller Imodium flera gånger om dagen, varje dag? Det gjorde jag när jag hade IRA och innan jag blev sjuk igen så funkade det jättebra.

Man har ju liksom samma avflring som när man hade stomin. Jag använde Imodium och som sagt, många gånger om dagen. Jag fick lov av min läkare att anpassa dosen precis som jag ville själv, som jag märkte att det funkade. Det va allmänt känt att IRA-opererade behövde mycket (mer än vad som står i bipackssedeln)Imodium sa han.

Nillano sa...

Hej vännen! Hoppas du får en trevlig kväll!!
Kramar

maria sa...

wow..jag blir lite avundsjuk faktiskt! jag forstar att det maste vara jobbigt med toabesok samt att vara nyopererad och sa, men samtidigt sa fantastiskt att vara utan stomi! har precis haft en prolaps i veckan, sa ar extra anti min stomi for tillfallet. viktigast ar naturligtvis att vara frisk, men fantiserar om att ha bikini och kanna att min kropp ar som vanligt och kunna gora min yoga...jaja vad ar en bal pa slottet ;).
ta hand om dig, kram maria