måndag 13 april 2009

Måndag 13 April 2009 - I´m back, typ..

Blir ett kort inlägg, första gången jag har uppe dator sedan operationen, Första dygnet var ok, sedan blev det som vid förra operationen, en smärre helvete och jag bad personalen mer eller mindre om ett nackskott. Började vända något igår och idag har det gått framåt, katetern för urinen är borta, jag har börjat äta liiiiite, och är inte längre ständigt illamående, känner mig mer och mer som mig själv och börjar se fram emot att komma hem till mina katter som jag saknar något extremt!

Kommer inte orka läsa några av mina favvorbloggar nu, som jag missat i snart en vecka, men kommer nog att tid och ork att uppdatera mig på de vid ett senare tillfälle.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra från dig och se att det vänder sakta men säkert!! Du har all tid i världen att ta igen bloggvärlden sen. Se nu till att bli så pigg och kry så du kan komma hem till dina fyrbenta vänner!
Stor kram

Nillano sa...

Hej vännen, jag har med halkat efter i läsningen då min dator är helt paj =( Kul att höra att du mår bättre och det går framåt, förstår du saknar katterna. Hörs via telefonen, kramar till dig min goa vän!

Anonym sa...

jag ska göra samma op som du har gjort om ca 5 månader hoppas att din går bra och att du snart får komma hem kram kram /fredrik svensson

Miste sa...

Jag hoppas du kryar på dig fort å snart är på benen igen. Sköt om dej, kram!

maria sa...

Skont att hora att det gatt bra. Hoppas magen stabiliserar sig snart och du far krafter till att fara hem! Ska bli intressant att fa hora hur allt gatt for dig. Skot om dig! kram