tisdag 2 februari 2010

Tisdag 2 februari 2010

Idag är magen som vanligt igen, d.v.s upp och ner om vartannat.
I morse var jag och tränade med Angela innan jobbet. Körde lite crosstrainer (jäklar vad tungt det är med konditon på morgonen) och sen styrka för biceps, triceps, axlar samt lite bröst och rygg. Riktigt skön start på dagen!!!

Idag är jag dock trött trött trött och MÅSTE gå och lägga mig tidigt. Maria har lagat spenatsoppa på sitt jobb idag och ville bjuda på detta så hon ska ta med sig det hem. Förhoppningsvis kan hon komma hem till mig (dock med varning för min lägenhet ser ut som ett kaosområde) för annars kommer jag har svårt att a mig hem från henne ikväll utifrån att jag inte kommer att orka resa mig från hennes soffa...

Nä, om man ska ta några loperamid och se om magen blir lite snällare!

Ta hand om varandra!!! <3

Inga kommentarer: