onsdag 17 februari 2010

Onsdag 16 Februari 2010

Börjar med lite bilder från en mysig promenad med Therese på Alla hjärtans dag:




Som ni ser på första och sista bilden, inte så tydligt dock i detta lilla format. Men är nu skridskoåkning och skidåkning på "sjön". Inte fy skam att bo ett par 100 meter från detta vackra va?

Hemkommern från jobb och träning. Igår jobbade jag sent, till halv nio. Kom hem strax efter kl.21. Man märker att man jobbat lite väl länge när porten är låst när man kommer hem. Och mitt samvete för att jag är borta så mycket från katterna är...ja ni kan ju förstå själva. Men vad ska man göra? Är helt översvämmad med saker att göra på jobbet. Massor med saker som måste vara klara innan jag går på semester om tre veckor för ingen tar ju över mitt jobb när jag inte är där. Underbart med ett jobb man inte kan vara borta ifrån. Är man sjuk eller ledig så får man helt enkelt se till att jobba undan så gott det går innan och sen jobba ikapp när man kommer tillbaka...
Idag jobbade jag i alla fall bara över en timme, sedan åkte jag och tränade. Blev förresten ingen provträning kickboxning igår, min vän som jag skulle träna med hade ont i halsen, så jag hoppas på nästa tisdag istället.

Inga kommentarer: