tisdag 9 februari 2010

Tillägg till helgen - Handikapptoalett

Var som sagt ute i fredags en sväng. Var på hotellet här på hemmaplan. Då det är väldigt ont om damtoaletter och kön har en tendens att bli lång så testade jag att visa mitt "handikappkort" från ILCO. Problemet som uppstod var dock att de inte har några handikapptoaletter. Kan ni förstå detta? Ett hotell utan handikapptoalett år 2010 - helt bedrövligt!!!

Efter mycket om och men - då jag vägrade att ge mig så fick jag låna toaletten på ett ledigt hotellrum. Men detta tog lång tid innan de kom fram till den lösningen, de var tydligen att hämta en speciell person i personalen för att få fram ett beslut om hur de skulle agera. Katastrof!

1 kommentar:

Nillano sa...

Verkligen katastrof med toaleterna. Suck...som sagt det är 2010.

Nu till det ärendet...

Är så att jag har tidigare skickat förfrågan om att visa upp bloggar via ilco sidan då blogg har bettyt mycket för mig. Jag har sagt att jag gärna ställer upp med min blogg.

Eva tog med sig detta till ungilco helgen och nu har jag fått mail.

Jag ska fråga dig och sussi eftersom ni talat om detta under ungilco helgen.

Det ilco vill om man ska finnas med på ilcos sida http://ilco.nu/ungilco/bloggar/
Är att det finns en länk på bloggen som går till ILCO.

Är detta något ni fortfarande vill?

Länka då till Ilco och sen kontakta mig så skriver jag till eva :)

Kram på dig!