lördag 20 februari 2010

Lördag 20 Februari 2010

Börjar med det viktigaste: 18 dagar kvar tills jag åker till Thailand!!! Weeeihooo!!!

Nästa helg ska jag dessuotm till Stockholm med min fina vän Therese och kolla Kent konsert - ska bli riktigt kul!

Idag blev det ingen fys träning som jag hade tänkt. Tog längre tid än väntat att pulsa till gymmet i all snö. Så blev styrka och lite cardio. Imorrn är det 2 månader sedan senaste operationen och idag körde jag lite benstyrka på gymmet. Körde väl dock inte 100 % utan kände mig för, men kändes bra.

Ikväll blir det lite partaj, ska se ett band med några bekanta som ska spela ikväll. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Då jag sparar inför resan än, så blir det lugnt för mig. Har en flaska vin som jag fick av mor och sen blir det nog till att gå till något ställe i stan där vi har gratis inträde. Snöoväder hindrar inte en Qvinna som mig, jag var ute och festade när stormen Gudrun var och jag ska ut idag. Lite mer äventyr på så sätt!

Hoppas ni alla får en underbar kväll och att ni njuter ordentligt, särskilt om ni är lediga. Och med tanke på detta galna väder så hoppas jag att ni alla som har en person som ni håller kär ägnar kvällen åt massa mys - lika bra att hålla sig inne i så fall :)

Inga kommentarer: