söndag 14 februari 2010

Snälla snälla!!!

Snälla hjärna lyd mig! Fokusera på det väsentliga, det positiva - och lägg all skit, allt som bara tar energi att fundera över, åt sidan! Glöm det, radera, ta bort!

Senaste tiden har jag verkligen lyckats fokusera på allt positivt, och inte på de bitar som saknas...men ibland så kommer dessa stunder då de blir de mest framträdande och de positiva sakerna står åt sidan. Gällar bara att vända tillbaka på det!

Så, börjar bli dags att ta mig till gymmet för ett skönt pass och ett sätt att distrahera mig också om inte annat...

Börjar bli trött på min hjärna som inte lyder!

Thailand - om 25 dagar! Längtar helt galet, obeskrivligt mycket. Behöver den resan så otroligt mycket. Vara ledig och komma BORT härifrån!

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag vet vad som saknas...en hemmabakt muffins från mig, eller ett gäng av dom!!

Maria Öberg sa...

Har samma känsla allt kommer över en ibland. Se bara till att toknjuta av din ledighet när den kommer för den kommer snart. Sen tar vi nya tag och ser fram emot sommaren!:)