torsdag 11 februari 2010

2 år - Då och nu/före och efter

Har gjort detta en gång förut, visat bilder med och utan kortisonsvullnad. De första bilderna är tagna januari 2008, alltså några månader innan min första operation och jag knaprade kortison för fullt. De sista bilderna är tagna maj 2009, en månad efter min IRA operation. 1 år och 4 månader mellan bilderna - ser ni någon skillnad?



Har bilder där jag är mycket mer kortisonsvullen än vad jag är på de översta bilderna. Känner knappt igen mig själv på vissa bilder.

4 kommentarer:

Nillano sa...

Jätte fina bilder!!

Eva på ILCO skriver i mail tillbaka att hon läger ut din blogg imorgon via ILCO sidan. Men hon skriver att det vore jätte bra om man skrev ILCO Riksförbundet för stomi- och reservoaropererade.
Kram Nilla

Lina sa...

Superfina bilder! Kämpa på! Tack för att du länkat till min blogg! =)(har svarat på dina kommentarer där du skrev dom) Varma hälsningar Lina

sakke sa...

Jobbar du som modell också? kanon fina bilder! ;) och ja.. man märker den vanliga biverkningen av kortison. Skönt att slippa det... fast man var iaf väldig pigg under kortisonkuren, vilket var bra för min del.

Ha en trevlig helg!

Hellie sa...

Nilla: Fixat!!!

Lina: Tack! Jag kämpar på, har knappt börjat - är laddad till tusen!

Sakke: Nix, inget modellande. Är bildna tagna i ngt i gbg som heter The Studio, där man kan leka modell för en dag :)