måndag 15 februari 2010

Måndag 15 Februari 2010

Jobba, träna, äta - det är vad det känns som om hela denna dagen har bestått av.

Är superstressad på jobbet för att försöka få klart allt som MÅSTE vara klart när jag åker till Thailand. Men så är det tydligen när man har ett jobb där ingen annan kommer och tar över när man själv inte är där, och är kanske så det ska vara? Stressad är jag i alla fall, men som min chef säger: Man får planera sitt arbete... hmm?

Imorgon är det tisdag vilket innebör arbetsdag till kl.18, men blir nog att jobba till kl.19. Dels så har jag massor att göra och dels så ska jag och en kompis/kollega in till stan för att provträna ett pass kickboxning. Ska bli superkul! Får se om det är något för mig. Blir nog dock att jag börjar nästa termin först i så fall för vi har redan missat tre veckor på terminen och sen så åker vi ju till Thailand i tre veckor så blir totalt sex missade veckor för en termin man betalar 1600 kronor för, känns ju inte aktuellt Sen så måste jag dessutom få ihop dessa 1600 kronor, för just nu tar resan alla mina pengar!

1 kommentar:

Fredrik sa...

Lyx med Thailandsresa! Även om jag gillar vinter och snö så börjar det bli lite jobbigt nu.. längtar till värmen. Men om några veckor åker jag Vasa-loppet, då får det gärna vara gått om snö!

Obs, tänk lite på vad du skriver om din arbetsgivare, inte så populärt kanske om chefen läser det ;-)

/ Fredrik