söndag 21 februari 2010

Bakis...

Vissa gånger verkar alkoholen inte ha nån effekt och ibland så slår den hårt! Igår var det det senare alternativet. Vi började förfesta vid halv sex, var på spleningen vid kl.20 och kl.24 var jag hemma i sängen igen. Både jag och Therese kände att vi var aningens för fulla för att gå ut på krogen, så blev hem och sova istället. Vilket passade mig perfekt. Och kvällen blev dessutom så billig som jag hade hoppats på. Mamma gav mig vinet jag drack. Var inget inträde utan bara en garderobsavgift på spelningen och jag köpte inget i baren. Helt perfekt inför Thailandsbudgeten!

Mådde riktigt dåligt när jag vaknade, men nu börjar jag äntligen känna mig som en människa igen.

1 kommentar:

Sakke sa...

Usch för bakfyllan... då brukar man bestämma att det var sista gången. Vilket man tyvärr brukar glömma bort lätt :) Men det är stora skillnader med vad man dricker. T ex jag har sämre erfarenheter av rött när det gäller vin... och sen jag fick crohns har jag upplevt att det är lite känsligare med bakfyllan Eller om det är medicinen som gör det. Men ha en trevlig vecka och arbeta inte ihjäl dig! ;)