torsdag 8 oktober 2009

Torsdag 8 Oktober 2009

Blev bio igår, men en annan film - "Fräls oss ifrån ondo". Jag blev nämligen tvungen att jobba sent pga en akut sak som hände. Fick då äran att träffa en ambulansman som var en stor idiot. Han pratade väldigt nedlåtande till mig och min kollega (ja, vi är båda unga, men det betyder inte att kan bete sig som ett as). Tyckte inte heller han skötte sitt arbete bra, får han verkligen rota igenom väskor och dylikt hemma hos någon utan tillåtelse?

Blev som sagt försenade till bion, och vad gälelr sällskapet. Tja, ibland kilckar det helt enkelt inte. Är ju oftare så att det inte gör det än att det gör det. Annars hade man ju inte varit singel. Sen så är jag lite trött på att anstränga mig. Känns det inte bra från början så skiter jag hellre i det. Något första måste finns där anser jag.

Kom i alla fall hem i bra tid, redan kl.21. Men sen så fastnade jag på msn till kl.24 - inte så bra. Känner mig dock inte helt totalt slut idag, vilket är bra för idag är det dags för veckans viktigaste och roligaste pass - FYS!

2 kommentarer:

Ina sa...

Hej!!
Ja det är lätt att fastna på datorn och msn..Kvällarna går så himla fort när man kommer hem från jobbet..Men va flitig du e med träning,kan du vara snäll och "pusha " mig lite..Jag kan behöva en spark där bak för att komma igång på riktigt!:)

Jonas H Svensson sa...

Det är alldeles för lätt att fastna framför datorn och då många gånger med msn. :)

Ha en trevlig fredagkväll. ;)